2014 m. gegužės 3 d., šeštadienis

Sihanoukville, Kambodža

Sihanukvilis  – miestas pietvakarių Kambodžoje, prie Tailando įlankos, 185 km į pietvakarius nuo Pnompenio.

Šalia miestelio, nemažai paplūdimių, viename iš jų ir apsistojome - Serendipity Beach, labiausiai apstatytame ir populiariausiame pliaže, tai jaunimo vakarėlių vieta, sakyčiau, kaip Palanga.
Serendipity paplūdimio gyvenimas
Serendipity paplūdimys
Atvažiavome iš Phnom Penh su vakariniu autobusu, jau nusileidus saulei. Susiradusios kur nakvoti, pasirinkome, kaip visada iš „Lonely Planet“ maldaknygės rekomenduojamą viešbutuką „Big Easy“, už 8$ nakčiai. Jame sutikome, čia dirbančią lietuvaitę Ritą, kuri jau 8 mėnesius čia dirba. Pasidėjusios kuprines, išėjome apsižvalgyti po miestuką, link paplūdimio. Palei paplūdimį, išsidėstę barai, restoranai, bei klubai. Buvome pavargusios po kelionės, todėl ilgai nebuvusios, nuėjome miegoti.
Kitą dieną, išvykome apsižvalgyti po paplūdimius. Pačiame Sihanukvilyje paplūdimiai nėra labai gražūs. Pasiemusios Tuk tuk‘ą, kurie šiame miestelyje yra truputėli ‚patiūninti‘, nuvažiavome iki Otres paplūdimio, kuris yra už 4 km.
Tuk tuk'as

Čia – daug ramiau, nėra skambančios pop muzikos, žmonių mažiau, jaukios kavinukės, smėlis baltesnis ir švaresnis, vanduo žydresnis. Šiandieną nusprendėme padaryti tai, ko dar kelionėje nedarėme – pasipliažinti! ir ‘padirbėti‘ ant tolygaus įdegio. :) Susiradusios prie kavinės minkštus gultus su skėtuku, užsisakėme po kokteiliuką ir lepinomės saule. Po paplūdimį vaikšto daug vietinių moterų, kurios siūlo atlikti masažą, pedikiūrą ar manikiūrą. Aš, mėgstanti masažus, pasidariau sau SPA procedūrą. Už juokingus 6$ už valandą, moteraitė išmasažavo mane visą, pačiame paplūdimyje, plieskiant saulei.
minkoma

Taip lepinomės visą dieną paplūdimyje.

saulėlydis Otres pliaže
čia panašiai kaip: "šaltas alus, karšti čeburėkai", tik daug geriau :)

Kitą dieną, plaukėme su greituoju laivu iki Koh rong salos (~50 min.). Bilietas į abi puses kainavo po 15$, kur turėjome plaukti su lėtuoju laivu (~2 val.), bet kažkaip prasmukome į greitąjį laivą (kuris kainavo 5$ brangiau). :)
mūsų greitasis laivas
Koh rong sala
 Koh rong sala – apie 25 km. atitolusi nuo Sihanukvilio, viena iš lankomiausių Kambodžos salų.
Čia, atvykusios jau vakarop, įsikūrėme pigiame viešbutuke už 12$, prie prūdelio, vėliau pasigailėjusios, nes naktį pasidarė – uodų buveinė, nors lova buvo apdengta tinkleliu nuo uodų, tačiau tai nepadėjo, vos galėjome miegoti, uodai segė vienas po kito... Jeigu ne tarakonai – tai uodai, jeigu ne uodai – tai žiurkės , jegu ne žiurkės – tai varlės, bet driežų - tai visada turim, jau pripratom gyventi su „augintiniais“. :)))

Vakare, dar išėjom pasidairyti po salą. Saloje nėra jokių takelių, vien smėlis, todėl gali vaikščiot basas.
 Koh rong sala
Smėlis paplūdimiuose – baltutėlis baltutėlis, nors paėjus už uolų, smėlio spalva, jau kitokia – gelsva. Viduryje salos – kalnas, apaugęs džiunglėmis, o už džiunglių, kitoje salos pusėje – nerealusis paplūdimys „Long beach“, į kurį kitą dieną ir nuėjome per džiungles.
pakrantėse pilna įspūdingo dydžio kriauklių
centrinis paplūdimys

Kelias per džiungles – pilnas įšūkių, stačių nuolydžių, per kuriuos turi pereit laikydamasis už virvių, akmenų, nuvirtusių medžių ir pan. Suradome takelį, kuris veda link paplūdimio „Long beach“ , ir lipome į kalną, nuo kurio ir prasideda džiunglės.
Užlipus ant kalno vaizdelis
džiunglės - prasideda!

kelias per džiungles
kelias per džiungles, tenka naudoti virves

Per džiungles ėjome, apie valandą, tiksliau  -lipome nuo stačių akmenų, šaknų ir slidaus tako (praėjusią naktį lijo).

Pagaliau!!!  Šlapios nuo prakaito, kuris tekėjo upeliais, pamatėme, to varginančio kelio, tirkai vertą paplūdimį!!!
„Long beach“paplūdimys - bandau išlaužti ''tiltelį" :)
Vandenėlis skaidrus skaidrus, smėlis baltas, žmonių beveik nėra ir stovi tinklinio tinklas!!! Patekome į rojų!!! Iš visų pažįstamų pasakojimų, kurie buvo Kambodžoje, apie paplūdimius buvo nekokios nuomonės – todėl, buvau labai teigiamai nustebinta. :)
Ruošiamės "Neringa FM" tinklinio turnyrui:

Praleidome čia visą dieną, besimaudydamos ir bežaisdamos tinklinį. Susiradom du olandus, kurie sutiko prisijungti pažaisti 2x2 tinklinį, berniukai gerai nemokėjo žaisti, bet išsiskirstėm su Giedre į skirtingas komandas, tai buvo visai neblogai.

mūsų topiniai akinukai
krabiukai tempia didelį krabą vandenyje

Grįžom namo, tuo pačiu keliu, tik šį kartą biški greičiau. Dar niekada gyvenime, tiek daug nebėgo prakaito, štai ką reiškia 15 val. džiunglėse, lipant į statų kalną, plieskiant saulei ir esant ~ +38 temperatūrai...

Šiandieną, jau atsisveikiname su šia sala, kadangi, turime rytoj, anksti ryte skrydį iš Phnom Penh į Kuala Lumpur, taigi, pasiemusios daiktus iš viešbučio, lipome į laivą, kuris nuplukdė iki Sihanukvilio, o nuo ten, važiavome naktiniu autobusu iki Phnom Penh.
vaizdai plaukiant
 Čia, buvome jau 12 val nakties, skrydis mūsų bus tik 8.20 val. ryto. Nuėjusios iki oro uosto, apsauginis pareiškė, jog negalime likti nakvoti (buvo mūsų planas pirminis toks, nakvoti oro uoste), nes TARPTAUTINIS Phnom Penh oro uostas – užsidaro nakčiai! Buvom labai nustebintos, jog sostinės tarptautinis oro uostas užsidaro nakčiai. Teko susirasti nakvynę šalia oro uosto, tačiau nesigailėjome, nes pamiegojom puikiai.

Kambodža, ačiū už smagų laiką!!!

1. Gyvenant ar atostogaujant otkioje šalyje, tinkleliai nuo vabzdžių yra būtini. Ngalėčiau miegoti, jei mane kas nors kandžiotų...