2014 m. kovo 29 d., šeštadienis

Manila, Filipinai

Manila – Filipinų sostinė, didžiausias miestas ir pagrindinis uostas. ~10,44 mln. gyventojų. Manila yra Lusono salos viduryje, rytiniame Manilos įlankos krante, tačiau čia ‘pliažintis‘, tikrai ne vieta. Pakrantė užteršta, šiukšlina, prie pat didžiulis uostas. Tai šalies komercinis, administracinis ir kultūros centras. Manilos metropolija užima 246 km². Kartais Manila vadinama Rytų perlu. Iš trijų pusių miestą supa medžiai ir miškai. Turistų čia labai mažai, visi bando pralenkti Manilą, nes Filipinuose - yra tiek daug nuostabių vietų. Kadangi, čia didžiausias oro uostas Filipinuose, tai ir lieka ji tik persėdimo, į kitą lėktuvą, stotelė.

Atskridusios į Manilą, atsisveikinome su Egle, kuri išskrido kitu lėktuvu į Lietuvą, o mes išvažiavome į Manilos centrą, kadangi turėjome praleisti vieną nakvynę čia, nes skrydis į Balį tik kitos dienos vakarą. Apsistojom pigiame viežbutyje (home stay), vienam iš Manilos rajonų – Malate, kuris yra netoli senamiesčio, bei garsėja gerais restoranais. Atvykusios į Manilą vakare, nutarėme apsidairyti ir nuvažiuoti į patį centrą. Čia pigiausia transporto priemonė Jeepney autobusai, mototaksi mažiau, nes atstumai ir žmonių kiekiai didesni, todėl nėra čia taip populiaru moto taksi, kaip mažesniuose mietuose.
Jeepney
  Jeepney autobusai – filipiniečių menas ant ratų. Pasipuošę spalvingais užrašais ir iliustracijomis, šie Jeepney autobusai tikriausiai yra nuotaikingiausia viešoji transporto priemonė, tai kartu ir populiariausia transporto priemonė dideliuose Filipinų miestuose, tapusi viso salyno simboliu. Su juo ir nuvykome į Manilos centrą, važiavome su dviem persėdimais, Jeepney kaina nuo 6 iki 12 pesų (~ 0,13 / 0,27 $)
Jeepney autobusiuke
     važiuojame Jeepney autobusiuke

Nusprendėme aplankyti populiarų ChinaTown (kinų kvartalą), bei ten pavakarieniauti. Suradom pigią kavinukę kintiečių, ir vėl skaniai pavalgėme. Nuėjome iki Manilos įžymiojo muzikinio fontano, kuris yra prie Rizal parko. Paliko įspūdį, fontanas didelis, stipriomis srovėmis, apšviestas įvairiom spalvom, su tikros ugnies efektais.
Manilos fontanas, vaizdas vakare

Kitą dieną, pasivaikščiojome po Manilos betonine pakrante, aplankėme miesto rotušę, Manilos širdį - Intramuros, San Agustin bažnyčią, Manilos katedrą, Rizal parką.
Manilos betoninė pakrantė

Manila
   Vėliau, nuvykome į Makati rajoną. Makati - prabangiausias rajonas Maniloje, apstatytas dangoraižiais. Čia tvarkinga, švaru ir žinoma brangu, atskiras ofisų, parduotuvių, bei prabangių kavinių rajonas.

Makati rajone
  Taip pat, nuvažiavome, į didžiausią ir populiariausią Maniloje prekybos centrą - Mall of Asia apsipirkti. Čia taip karšta ir tiek daug prakaituoji, jog per dieną reik pasikeist porą maikučių, taigi, vienas kitas lengvas drabužėlis, nepamaišys.
Jau artėja vakaras, laikas keliauti į oro uostą, iš kurio skrisim į Indoneziją. Manilos šurmulyje, skurde ir prabangoje, užteko pabūti porą dienų ir jau norisi begti iš ten.