2014 m. balandžio 17 d., ketvirtadienis

Lampang, Tailandas

Lampangas – miestas Tailando šiaurinėje dalyje, prie Vango upės, tarpukalnių slėnyje, ~600 km nuo Bankoko. Provincijos centras. 60 tūkst. gyventojų.

Atvykome į Lampang miestą ryte, apie 10 val., atvažiavome iš Sukhothai miesto su rytiniu autobusu, ~ 2 valandos kelio. Pasidėjusios didžiasias kuprines viename viešbutyje, prie autobusų stoties, susiradome songtiau (vietinius mikro autobusiukus, kurie kursuoja po miesta ir mažus atstumus už jo), kuris nuvežtų iki Ko Kha kaimuko (~23km.). Šiame kaimelyje, ant kalno, yra pastatyta viena gražiausių medinių Phra That Lampang Luang budistinių šventyklų, kurią mes ir aplankėme.
įėjimas į šventyklą
Medinė Phra That Lampang Luang šventykla
viduje šventyklos
prie šventyklos

skėtukai, pardavinėjami prie šventyklos
 Prie šventyklos, yra nutiestas laidas iki šventyklos viršaus, per kurį keliamas paauksuotas kibiras su vandeniu ir viršūnėje apipilama šventykla.
Kibirėlis su vandeniu
traukia virvę, prisijungė ir Giedrė :)
Žmonės, kurie paaukoja pinigėlių, pripila į šį kibirą vandens ir traukdami virvę, kelia kibirą su vandeniu link viršūnės, tokia tradicija.

Grįžome į Lampang miestą su šeimyna iš Bankoko, kurie atvažiavo čia paatostogauti, kadangi šiaurinėje Tailando dalyje, Songkran šventė tęsiasi ilgiau, Tuk tukų, prie Phra That Lampang Luang šventykos neradome, todėl mielai sutiko pavežėti vietiniai, turistų čia mažai.
Atvykusios iki Lampang miesto, pagaliau radome Tuk tuką, kuris sutiko už 100 batų (~3$) pavežioti po kelias šventyklas ir muziejų.
Atvykome iki muziejaus, Ban Sao Nak. Tai medinis, senas namas,  Lanna stiliaus su 116 stulpų, jam yra daugiau nei 105 metų. Dabar šis namas paverstas į privatų muziejų, viduje didžiulė kolekcija savininko asmeninių daiktų , sudėtingai išraižytos antikvarines vertybės.
Ban Sao Nak muziejus
muziejaus antikvarinis vidus

Vėliau, nuvykome prie Wat Pratu Pong šventyklos:
Wat Pratu Pong šventykla
Šventyklų, šiame mieste apstu. Nuvykome dar į vieną, didžiausių šiame mieste šventyklų: Phra Kaeo Don Tao.
Phra Kaeo Don Tao šventykla

Phra Kaeo Don Tao šventyklos įėjimas

Šventyklos teritorijoje
Varpai šventyklos teritorijoje

Įėjimas į šventyklą

Jau antrą dieną iš eilės, lankomės tik po šventyklas, reiktų keisti kažką, nes po biški, visos tampa vienodos, nebepadaro didelio įspūdžio.

Wat Pongsanuk Tai šventykla

Wat Pongsanuk Tai šventykla - gulinti Buda

Todėl, dar nuėjusios iki vienos, Wat Pongsanuk Tai šventyklos, sėdome į songtiau (vietinį mikro autobusiuką), nuvažiavome iki autobusų stoties, pasiemėme daiktus iš viešbučio, kur buvome palikusios ir išvykome su autobusu į šiaurinio Tailando sostinę - Chiang Mai (~2 val kelio).